13 Kasım 2010 Cumartesi

kazık ister misin? al ye Evkur


Küfür içerikli olup,mazeretim var asabiyim ben diyerekten özür dilerim.


Geçen yıl Evkurdan laptop aldım,almaz olaydım. Ses sisteminde sorun çıktı.Bilgisayarı alana kadar kıçımı öp desem öpecek olan satışçılar birden ilgisiz oldular. Çok önemsemedim bunu. Ve bugüne kadar taksitleri günü gününe ödedim. Gurur yapıp babama sormadan almıştım.Daha sonra söylediğimde "keşke almasaydın,dolandırıcı o ibneler"dedi.Ben bunu da çok önemsemedim. Çünkü babam herşeye öyle diyor. Ama babam doğru diyormuş yaa. Bugün babam para verdi,"git ne kadar borcun varsa kapat,senedini al" dedi. Biz de annemle gittik. Annem önce sordu hemen verecek misiniz senedi diye,evet dedi ordaki yelloz. Ben de yatırdım parayı,gittim senedi istedim. İbarname diye bişey doldurup verdiler.Ne olduğunu da bilmiyorum.Bu firmanın sicili de temiz değil,inanasım da gelmedi. Ha ee bide alırım,bir ay sonra kapıya adam gelir,babam ağzıma sıçar.Çok kısa sürede aklımdan bunlar geçti. Annem dedi ki " senedi verin,bunla olmaz,senedi almadan gitmem",.ordaki kadınlar bakmıyorlar suratımıza,bilgisayara odaklanmışlar,ellerinde telefon,,soru soruyorsun cevap vermiyorlar. Önce bişey demedim,annem söylendi. Kadın "bekleyin,halkla ilişkiler müdürümüzle konuşun" dedi. Bekledik.Allahııım yok böyle bir müdür. O kadın halkla ilişkiler müdürü olmuşsa,benim genel müdür olmam gerek. Yaptığı iş hakkında en ufak bir fikri yok kadının. Kaltaaaaaak. Senet diyoruz,"sizinle muhatap olamam ben" diyor.Kimle konuşcam lan idiot? Bekleyin senet geliyor şimdi dedi orrrospuuu,güvenlik görevlisi geldi.Bizi dışarı atacakmış.Siktir ordan. Anneme el kol hareketi yaptı,sanki vuracakmış gibi,o esnada gözüm karardı. Hayatımda ilk defa ciddi olarak "önce o eli bir indir" dedim. Çıldırdım resmen,anneme biri hareket yapacak aklını alırım lan adamın. Polis çağırmakla tehdit etti beni. Ben de elimdeki dosyayı kadına fırlatarak çağır dedim.Sonra gittim paşa paşa o dosyayı aldım,tüm dekontlar orda.


Polis geldi,hem de 7-8 tane. Neyse sakinleştik.Ödedğimiz parayı yavşak müdür ödemeyi kabul etti. Tam dükkandan çıkıyoruz,mağaza müdürü kapıda bikbik konuşuyor hala.Anneme laf dedi. Dükkanın dışındayım,bağırmaya başladım" burdaaaan alışveriş yapmayın,bunlar dolandırıcıı,senetleri vermiyorlar". Millet bana bakıyor.Mağaza müdürünün yanında koca götlü bir kadın vardı.Aslında benden eylemlerde tek yumruk havada bağırarak brief veren insan olurmuş,babam engelledi hep. Terbiyesiz dedi bana,ben de terbiyeyi senden mi öğrencem bilmem ne dedim. Polis geldi yanıma,"sakin ol" dedi.Kışkırtmasın götverenler.


İlk önce,kadının biri senetleri imha ettik dedi,sonra başka biri selde senetler zayi oldu dedi. Bir tane mahkeme kararı gösterdiler.Üşenmedim aldım okudum.Sadece zayi olan belgeler ve sayıları yazıyor.Bunun yerine şu verilir falan yazmıyor ya da isim geçmiyor. Normalde taksidini 1 gün geç öde,hemen arayıp taksidinizi ödeyin yoksa mahkemeye veririz diyen bu dolandırıcılar senetler zayi olunca neden arayıp haber vermezler? Yasa da bunun yeri var. Gazete de çıkan haberlere göre Evkur senetleri bankaya iskonto etmiş ve bunu taahütlü mektupla bildirmek zorunda.Ama pahalı olduğu için bunu yapmıyor.Banka banka gezip senet mi arıcaz? Geçtiğimiz haziran ayında yine aynı şube ödemelerini tam yapan müşterisine senedini selde telef oldu gerekçesiyle vermemiş,birkaç ay sonra kapıya icra memuru gelmiş.Adam da gidip cam çerçeve indirmiş dükkanda.Eee adam haklı. O yavşak mağaza müdürü ve kevaşe halkla ilişkiler müdürüyle konuştuysa vallahi de haklı. Allah belanızı versin.Bayramdan sonra görüşcez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder