30 Eylül 2011 Cuma

çok sosyal sorumluluklusun!

Efendim öncelikle bu yılın grip hayvanı neyse artık ondanım. Hasta olunca çekilmez bir insan oluyorum. Çemkirecek bir şeyler arıyorum. Ve kendi ayağıyla geldi sağolsun canım benim.

Facebook arkadaşlarımdan olan sosyenin yandan yemişi bir hanım kızımız sosyal sorumluluk örneği sergilemiş. O "ne düşünüyorsun?"kısmına, "Bir cocugun hayalidir belki yeni bir ayakkabi ya da bir kalem kutusu. Gozlerindeki sevinci gormeye degmez mi ufacik bir destekle ? Agri Kumlugecit Koyu Genç Demokratlar dernegi ilkogretim okulu tamamlandı, çocuklarimiza yardim etmek isteyenler bana ulasabilirler.

İhtiyaç listesi: kitap, kalem, defter, kıyafet ve oyuncak."
bunları yazmış. Evet, bu tarz hareketler gerçekten çok hoş.

Ama bu hanım kızımızın profiline şöööööyle bir baktığımızda kocaman bir jeepin ( böyle mi yazılıyor olum bu ?) içinde elinde şarap kadehiyle,götü başı açma modasıa uymuş gece alemleri fotoğraflarını görüyoruz hep beraber. Bunu yazmamın amacıysa şu; bu kişinin bir gece dışarı çıkıp sosyetik mekanlarda eğlenceye verdiği para miktarıyla bu okulun kitap,derfter ihtiyaçlarını çok rahat bir şekilde karşılayabilir. Kişilik olarak da bu kişiyi az da olsa tanıdığımı düşünerekten bu hareketlerin reklam ve gösteriş koktuğunu görüyorum.

Hani böyle sosyetik,zengin ev hanımları konken partisinden sonra Nişantaşı'da bir cafeye oturarak ülkedeki açlığı bitiriyorlar ya,haa işte öyle bir durum. Bir de genç demokratlar diye bir derneğin yönetim bilmem nesiymiş. Sorsan demokratlık ne diye,cevap veremez. Ne modaysa ordayız hesaaaabı.

4 yorum:

  1. insanoğlu bi şekilde vicdanını rahatlatmak istiyor. bence yine de desteklenmeli, yardımı dokunucaksa varsın reklam yapsın.

    YanıtlaSil
  2. yardım gerçekten yerine gidiyorsa yapılsın tabi ki. ki bazı derneklerin bu tarz yardımları,gerçekten yardım amacıyla değil de reklam amacıyla yaptığını düşünüyorum. biz de burdayız ayağı.para toplanır,paranın yarısından fazlası yoktur ortada. ayrıca sağ elin verdiğini sol el görmesin diye de hadis, laf var. gerçekten amaç yardımsa bu yazı şekli değiştirilir. benim derneklere, vakıflara güvenim kalmadı.yardım toplarsın ama zengin bir insan olarak sen de yardım edersin.

    YanıtlaSil
  3. ağrı kumlugeçit bile karışmış sosyeteye,burjuva olmuş da kodumun sarıyer-rumelikavağı hala ortadirek.

    ayriyetten "genç demokratlar" da beni benden aldı.bu ülkede herkez incir çekirdeğini doldurmaz farklılıklar yüzünden ayrı ayrı saf tutar ama sorduğunda hepsi demokrat olduğunu iddia eder.allah demokrat kaypaklığı vermesin ne diyim.

    YanıtlaSil
  4. uzun zamandan beri "herkesin tuttuğu kendine". herkes yoksulların üzerinden pirim yapmıyor mu zaten.iki tarafı da bu hele düşüren sistem utansın.

    YanıtlaSil