15 Ocak 2010 Cuma

B 12 mi dersin?

B 12 eksikliği unutkanlık,ruhsal dengesizlik (hatta depresyon), zihin dağınıklığına sebep olur. Sabah zorlanarak uyanma, kaslarda ağrı ve kasılmalar, uyuşuluk da B12 eksikliği ile ilintili olabilir.

Ama sanki bu değil;

Ağlamak isteyip de ağlayamamak yaşadığım.

Yaşananlar belki de abartıp o kadar çok enerji götürmüş ki, içimden artık gidecek birşey kalmamış gibi, iki damla gözyaşı bile. Fiziksel bir hissizliği de beraberinde getirdi sanki. Kolumu kesseler sadece akacak kanı izleyecekmişim gibi hissetmeye başladım. ya da tökezleyip de yere kapandığımda üstümü başımı temizlemeden, düzeltmeden,"bir yerime birşey oldu mu" diye merak etmeden doğrulup yoluma devam edecekmiş gibi..

bir nevi ot gibi yaşamak benimkisi.gülüşlerim saniyelik, üzüntülerim ise belki birkaç saniyelik, arada kalan süreler ise bomboş.

"zaman" dedim yine. lanet olasıca,başımın belası zaman.. herşeyidir çaresi derler ya, ona inanmak için zorluyorum kendimi ama sabretmek bile güç istiyor, emek istiyor, tutunacak yer istiyor. oysa ben daha " koy götüne" moduna bile giremedim.


bunların hepsinin nedeni B12 midir yahuu? oturup bekliyorum şimdi.

1 yorum: