12 Ocak 2010 Salı

üzgünüm Abidin

Sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin?
İşin kolayına kaçmadan ama..

peki mutluluk ne? öğretilmiş bişey mi? ben mutlu değilim lan. ev,okul,aile,arkadaşlık,susmak bilmeyen iç sesim (içimden konuşuyorum ben).. hepsi bana gidişin iyi olmadığını gösteriyor. ince ince mesaj veriyor. eskiden hep derdim kendime iyi olacak,bak bundan da bişeyler öğrendin ama bunun sonu gelmiyor.hep öğreniyorum. artık bu kandırmıyor beni. sıkıldım. ders çalış diyen anneme he he dediğim gibi he he diyorum kendime.sonra küfür ediyorum.

biliyor musun çok tepkisiz oldum.umrumda değil hiçbirşey,söylenenler,yaşananlar. ne yapayım diyorum,oldu artık elden ne gelir. en çok da duygularımın beni terk etmesine üzüldüm. birşey hissediyordum en azından. belki de bundan mutsuzum. amaçsız hareket ediyorum. anı fazlasıyla yaşıyorum galiba.

aslında bakınca yapılacak bisürü şey var. ama paşa gönlüm istemiyor. içimde ve kafamda yaşıyorum,yapıyorum,söylenmesi gerekenleri söylüyorum,saçmalıyorum..

o resmi yaptım ben Abidin rahat ol sen. simsiyah bir resim..karalanmaktan ne anlattığı belli olmayan bir resim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder