18 Ağustos 2010 Çarşamba

köle izauralar da isyan eder!

eveet.. okul bitince şanssız ve torpilsiz her Türk genci gibi ben de işsizim ve ev kızı modundayım. annem de bu durumu iyi kullanıyor sağolsun. ne kadar ayak işi varsa "derya hadi canım".. oruçlu oruçlu,bu cehennem sıcağında sanki çok aciliyeti varmış gibi çarşıya yumuşatıcı almaya gönderiyor. imkan olsa da surat ifademi şuraya yansıtabilsem..
ramazanda da evin kızı olarak iftar ve sahur işlemleri de bana ait. he bi de eleştirmeseler canımı yesinler.. yemeğin tuzundan başlayıp, hep aynı tabaklar da ikram etmeme bile söylecek lafları var yahuu. hanım hanıııım bunu bulamayanlar var biliyorsun değil mi? ya kızın olmayaydı, mazallah!
yemek yapıyorum,masayı kuruyorum,servis yapıyorum,masayı topluyorum,bulaşıkları diziyorum,ardından kahve yapıyorum,onları topluyorum.. ama yaranamıyorum yahuu.. dün gece abim gelmiş beni uyandırıyor."derya, kalk sahur zamanı." ben de saf saf gittim, orta da bişey yok.geçti oturdu masaya bunu getir şunu götür, şu tabağı değiştir.. bi sinirlendim ama dua etsin uyuyan insanlara saygım var,fazla sesli cırlamadım.
isyan ettim. 2 gündür sadece çorba yapıyorum.gerisi dışardan. ama geri kalan tüm işleri yapıyorum yine akıllı olsunlar derim.bugün pizza vardı menümüzde ve yerken nerde o eski ramazanlar diye düşündüm ama içimden.

beni bu haklı isyanımda tek başıma bırakmayan herkese gülücüklerimi armağan ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder