16 Ağustos 2010 Pazartesi

merak ediyorum

seninle tanıştığım süre boyunca kıskandığım tek bir özelliğin var. erken yatıp erken kalkabilmen. ciddi bir şeyler bekliyordun eminim ama ne yazık ki değil. ikimiz de yeni mezun,işsiz,ne yapacağını bilmeyen güruhtayız ama sana helal olsun.
ilk tanıştığımız zaman öss ye hazırlanıyorduk. ben sabahlara kadar çalışırdım hatta sabah kalkar bi daha test çözerdim.sabahın köründe kalkmama rağmen yine geç kalırdım,hatta üstümü bile yarım yamalak giyinir sokakta giyinme işlemimi tamamlardım.kahvaltı falan yalan.ama sen öyle miydin? kalkıp kendine kahvaltı hazırlayıp,özenle üstünü giyip,yine başka bir özenle eşyalarını hazırlar 20 dakika evvelinden sınıfında olurdun.
şimdiyse hırsımı sabahlara kadar internette takılarak çıkarıyorum,öğlene anca uyanmış oluyorum,güne su ve sigara ile merhaba diyorum,yüzümü bile çok sonra yıkıyorum belki.. ama sen öyle misin? en geç 12 dedin mi elini ayağını herşeyden çeken, kendi düzenine harfiyen uyan ve çevrende uymayanları gestapo subayı edasıyla yeren birisin.
ama merek ediyorum,sen boşluğa düşünce nerenden anlaşılıyor? aaa ama haklısın sen hiçbir zaman taviz vermezsin.gerekirse karşındakinin ömrünü çürütürsün sana bişey olmazdı..

1 yorum:

  1. boşluğa düşüp birden darmadağın olmaktansa dağınıklığa bağımlı rutin yaşamak daha iyi gibi. iyidir iyi.

    YanıtlaSil