26 Nisan 2012 Perşembe

bahar mı çarptı nedir mal gibiyim. bırak,ses etme,dürtme 24 saat uyurum. kahve falan yalan. bir kazan kahve içsem uyuyacağım varsa yine uyurum. öyle istikrarlıyım bu konuda. gündüzleri takılıyorum. geceleri ders çalışıyorum. gerçi gündüz de çalışabilirim ama ne zaman otursam hep bir şey çıkıyor. allahım bu sıralar üzerime ya çok oynuyorsun ya da otomatiğe bağlamışsın. hep bir gudubetlik. çok canım sıkılıyor ya. ve bu öyle evde oturup ders çalışmak zorunda olmakla alakalı değil. ne bileyim olmuyor, ilgimi çekecek bir şey bulamıyorum. en kral işi bulup çalışsam bile üstümdeki bezginlik gitmeyecek gibi. depresyondasın diyorlar. ya bi siktir git diyorum.alakası yok.gayet de iyiyim,güzelim,hoşum. istek yok.bahar çarptı beni. yenecem seni ilk bahaaaaar.

4 yorum:

  1. Aynen beni de çarptı.. Cts sınavım var ama ben hala yatış modundayım ve hiç çalışasım yok. :DD

    YanıtlaSil
  2. yalnız olmadığım biliyordum. =D cuma gecesi sabahlarsın boşver. =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. IELTS sınavı bir günde olacak iş değil. :)) İlahi gücümü kullanacağım. :D

      Sil
  3. ilahi gücünü iyi kullanmışsındır umarım. =)

    YanıtlaSil