4 Temmuz 2012 Çarşamba

bu anım aklımdan hiç çıkmıyor. hatta çocuğu bulsam götüne rulo şeklinde bir şeyler sokabilirim. ilkokul 2'ye gidiyorum. sınıfta ümmet diye bir çocuk var. babası kapıcıydı. koskoca okulda 1 tane zengin vardı,onun da babası borusan'da müdür müydü ne. veliler işçi ve memur kesimden oluşuyordu genellikle. 

neyse.. bir gün bunun babası okula geldi. ümmet'i rahatsız ediyorlarmış, babası kapıcı diye. tenefüs zili çalınca babası sınıfa girdi. herkes çıktı. ben de oyalandım,niye bilmiyorum. tek salak ben kaldım. bunlar konuşuyorlar aralarında ama ben neden bahsettiklerini bilmiyorum. hoca sordu bu ibneye kim senle dalga geçiyor diye. çocuk bakındı böyle "deryaaa" dedi. ne olduğunu anlamadım lan. babası üstüme yürüdü.sen benim çocuğumla nasıl dalga geçersin diye. öğretmen girdi araya falan. ama aslaa öyle bir şey yapmadım. bence babasının mesleğinden kendi utanıyordu. babası sordu buna noldu diye. bu da senin yüzünden benimle dalga geçiyorlar demiştir. babası da okula gelmiştir. 

babasının yerinde ben de olsam aynısını yapardım. ama bu adamın oğlu yavşak. aklıma geldikçe ne kadar küfür varsa saydırıyorum ümmet. haberin olsun.

1 yorum:

  1. piuuuu eski burjuvazistlerden derya bayındır :D garibanın emekçinin hisleriyle oynamaya utanmadın mı hiç. bi de oturmuş izliyo

    YanıtlaSil