14 Ekim 2012 Pazar

aziz dostlarım merhaba;

sevgiyle selamlıyorum sizleri.

ağzıma hiç yakışmıyor böyle kelimeler. lakin gerçek hayatta tanımadığım kodaman insanlara karşı konuşmam böyle ne yazık ki. tam olarak böyle değil ama kibarlık derecem bu. biraz götüm kalksın konuşmam bu tarz olacak ama. o ışık var bende. sanal alemde çok kibar bir insan değilim. ama hani çok saygı değer psikologlarımızın da dediği gibi olmak istediğim insan gibi davranıyorum. kaba saba biri olmak değil olmak istediğim şahıs,lakin vermek istediğim tepkiler böyle. hemen hemen hepimizin ki böyle bence. yolda yürürken bir araba size su sıçrattığı zaman ;" heeey dostum! biraz dikkat et. haa!" demiyoruz. " has.kktir,ibne,yavşak,göt veren,pezzzevenk." demiyorsak ben de emel sayın tavrında bir insanım. yani efenim demem odur ki, burda ha.skktir diye tabir ettiğim olayı, gerçek hayatta "hay aksi, hadi ordan" gibi kelime öbekleriyle tasvir ediyorum.

aileden falan gelen bişey de değil. anneannem büyüttü beni. çok kibar bir kadındı.annem de öyledir. ama anneannemden sonra katı bir disiplin altına girdim. olan orda oldu bence.

bu arada ben tez yazıyorum. canım çok sıkılıyor. sıkıntımı saçmak amaçlı takılıyorum. sık sık geleceğim sanırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder