19 Ekim 2012 Cuma

teknolojik aletlerden hiç yüzüm gülmedi benim. neye elimi attıysan elimde kaldı. kulaklıktan tut bilgisayara kadar. ama vallahi benim suçum günahım yok.

geçen sene bu aylarda bilgisayar aldım. casper marka. sırf türk malı olduğu için aldım. zaten bilgisayarı ödev yapmak, nette gezinmek ve film izlemek için kullanıyorum. çok şahane ötesi bişeye ihtiyacım yok. neyse, bir kaç ay sonra bilgisayarımı koyduğum yerden ufak plastik parçaları toplamaya başladım. nerden koptuğu hakkında en ufak bir fikrim yok. bir gün ekranı kaldırdığımda sol ekran plastiğinin birbirinden ayrıldığını gördüm. plastik parçaları ordan düşüyormuş. temmuz ayında aldım servise götürdüm,aldığım yere. adam garanti kapsamında olmadığını söyledi. dedim, kısa kes yap,parasını vericem. parça yok,gelince ararız dedi. ama aramadı. ekim ayının sonuna geldik. hala aramadı lavuk. neyse ben de casperın şikayet hattına şikayetimi yazdım. ilgilendiler. gönderin bakalım dediler. eyvallah dedim. bu pazartesi ups kargo ile gönderdim. ellerim kırılaydı da göndermeseydim. resmen bilgisayarın ırzına geçmişler, götü başı dağıtmışlar.

bugün geldi bilgisayarım. şok geçirdim. oha dedim çağ mı atladık, 3 güne yapıp gönderdiler falan diye annemle şakalaşıyorum.kutuyu açmamla göt olmam bir oldu aziz dostlarım. hiçbir işlem yapılmadığı gibi bilgisayarın altındaki kapak açılmış ve öyle kalmış. ekran iyice yerinden çıkmış.kutudan 1 vida bir de ucu çıktı. sinirim geçmeden hemen casper servisi arayayım dedim. gene göt oldum. bilgisayarım hasarlı olduğu için kabul edilmemiş. geri gönderilmiş. bunu da bana ups kuryesinin söylemesi gerekiyormuş. bu sefer 2 kat sinirlendim, ups kargoya mail döşedim. aradılar. rapor yazdılar. bilir kişi gönderiyorlarmış. onu bekliyorum.

buradan çıkarılacak ders herhangi bir elektronik eşya alırsanız, markasından ziyade teknik servisini araştırın. çooooook müthiş önemli. mesela casper almayın,acer almayın. bokun bokular. ayrıca kargonuzu kendiniz götürecek mesafede iseniz kendiniz götürün. böyle göt gibi kalırsınız. otobüs şirketine versem sağlam gider gelirdi lan.

bunları yaparken ki amacım, babama bişey demeden kendi işimi halletmekti. bilgisayarı kırdım desem çıldıracak adam. demir olsa dayanmaz diyor. ters adamın işleri ters oluyor azizim.

2 yorum:

  1. aklıma bahtsız bedevi-kutup ayısı ilişkisi geldi :D şimdi kim sana git casper al dedi diyecem amadüşene bir tekme de ben atmışım gibi hissedeceğimden bi şey demiyorum :D teknolojik aletler alırken iyice araştırmak lazım, zaten sende bunu tecrübe etmişsin :D

    YanıtlaSil
  2. oldu bir kere. artık bir şey alırken dibine kadar araştırıcam. =)

    YanıtlaSil