21 Şubat 2011 Pazartesi

Bülentcim ayıp yapmışsın ama!


Biraz da magazin haberleri ve halimiz efenim.

Bülent Ersoy Kıbrıs Girne'de bir çantacıya Hermes ve Dior marka (ilk kez duydum he) çakma çantalar yaptırmış ve 16500 Tl lik borcunu ödememiş efendim.Daha önceki yıllarda da 3500 Tl'ye valiz yaptırmış ve yine borcunu ödememiş. Artık burasına gelen satıcı magazin haberlerine Bülentciğimi afişe etmiş.Kıçına don giymeyi unutan ünlü ses sanatçımız,tabi ki de bunu da unuttuğunu belirtmiş.

Bu çantalara kuş mu kondurmuşlar,kanatlanıp uçuyorlar mı oğlum,nedir bunun numarası da araba değerinde? Benim 50 Tl'nin üzerinde 3 tane çantam oldu.Biri valiz,55 TL.Diğer ikisi Puma marka çanta,ikisi aynı ürün sadece renkleri değişik ve birini abim doğum günümde almıştı,diğeri de bir arkadaşımın abisi ona almış,o da rengini beğenmemiş bana hediye etmişti.

Ayrıyeten ben de bir kere çakma çanta aldım İzmit Sosyete Pazarından ama 10 Tl. Hani çingene balı bol bulunca orasına burasına sürermiş,bunların ki sanırım o hesap. Gerçi empati yapsak; "bana diva diyorlar,belli bir "ağırlığım" var,beynimden büyük taktığım takılara çeşit çeşit çanta gerek,ucuz insan değilim,param var,neden saç mıyorum". Parasını öde bari Bülentcim.Nerde beleş oraya yerleş yok.

Bu tür haberler sayesinde dağa çıkıp,yol kesebilirim. İleri görüşlülüğümle şöyle bir hayal ediyorum kendimi;" ehhee merhaba ben eşkiyayımda,yol kestik,bana tüm paranızı ve kıymetli eşyalarını vermek zorundasınız,yoksa size zarar verebilirim,teşekkürler,ehhe".Heralde adam arabasıyla üzerimden geçerken hiç korku duymaz. Neyse..Bizde bilirdik milyarlara çanta almasını,lakin aç idik yedik çanta parasını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder