24 Şubat 2011 Perşembe

sırtımın ortasına kürekle çarpıcam imkan olsa!

Oynatmama az kaldı,doktor stres diyor,daha çok deliriyorum. Son bir kaç yıldır, zaman zaman gelip zaman zaman giden sırt ağrısı çekiyorum. Ama yok böyle bir olay.Böyle vücudumu terk edip suya,sabuna,havaya dönüşme arzusu uyandırıyor bende.Yüz üstü yatıyorum geçmiyor,sırt üstü yatıyorum geçmiyor,deli kemiklerimi çatırdatma isteği,oturduğum yerde bir sağa,bir sola dönüyorum olmuyor.Öyle şerefsiz evladı bir ağrı.

Netten falan bakıyorum,küçükk yaştan beri alılışılagelmiş kambur ve yanlış oturuş pozisyonları, fazla ayakta kalmak, uzun süre düzenli spor yapıp sonra kendini sağlıksız yaşama vurmak gibi nedenlerden dolayı omurlardan bir kaçı eğrilmiş durumda olabilirmiş,sırt kasları güçsüz olabilir ve bu yüzden sürekli üst üste binip birbirlerine yapışıyorlarmış.Kambur olma tehlikesi varmış.Kemik erimesi falan da olabilirmiş.Anneannemde de vardı.Dağ gibi kadın bir damla kalmıştı.Benim gibi süt ve süt ürünlerinden sadece peynir tüketen bir insan evladının sonu böyle olacak ne yazık ki.

Böyle kürek kemiğim sanki içe doğru bir kapanma yaşıyorda,onun ağrısını çekiyorum.Oturduğum yerde kimseye çaktırmadan gerinmeye falan çalışıyorum,kıpır kıpır rahatsız bir halim oluyor.Nefes almakta zorlanıyorum bazen.En kötü yanı tik kazandım,omuzlarımı böyleee mal gibi yukarı çıkartıp bırakıyorum.Neymiş stresmiş,bırak allah aşkına ya. Akaboka stres,psikolojik bilmem ne.Sırtım ağrıyor be,uyuyamıyorum.ühhüm

3 yorum:

  1. tek çare "Dost Süt" diyorum sana. Ucuz ve proteinli falan. Abanıcan süt ve süt ürünlerine başka çaren yok. Stres falan da bahanesi mekanik bi bozukluk var oralarda.geçmişossun.

    YanıtlaSil
  2. Yivrum azcık spor mu ne yapsan belki kasların güçlenir yardımcı falan olur sana ?

    YanıtlaSil
  3. bilemiyorum bu yaştan sonra süt içmemim bir yararı dokunur mu ama çok fena allah düşmanımın başına vermesin.

    yüzmek iyi geliyormuş lalecim ama bırakınca tekrar başlıyormuş.düzenli spor şart,okulda gitmeyi düşünüyorum spor salonuna,15 telaaa imiş. =D

    YanıtlaSil