1 Nisan 2011 Cuma

kısmetimin yüzüne telefonu kapattım.



Efenim ben bugün bir bok yedim,çok vahim. Telefonum çaldı,"Derya hanım merhabalar, şu siteden cv'nizi bulduk,görüşmek istiyoruz.Firmamızın yöneticileri yabancı,Türkçe bilmiyorlar. Onlarla bizim aramızda köprü olacaksınız.Uygunsanız salı günü görüşelim." dedi hanım abla.Ben de " salı günü benim sınavım var,başka gün olmaz mı" diye yanıtladım. " Yöneticilerimiz salı gününe kadar burdalar,mümkün değil." dedi.Ben de has Türk olarak "kısmet değilmiş, napalım,kolay gelsin" diyerekten telefonu kapattım.

A benim salak kızım,hocanla konuşup halledemez miydin, evet hallederdim. İşte bu da böyle bir mallığım. Ama sevindim yine de, işler kesattı,arayan soran yoktu.Umut ışığı oldu benim için.

Neyse, bunun üzerine kariyer sitelerine daha çok yoğunlaştım,açtım bakınıyorum. İş verenlerin yorumları bölümü var. Hepsi atmış tutmuş. İşte şu kadar kişiye iş imkanı sağlıyoruz, eğitimler veriyoruz,hep bu siteden çalışanlarımıza ulaşıyoruz. Staj deneyimlerine,kültürel,sosyal aktivitelerine dikkat ediyoruz. etc...

Nah ediyorsunuz,buluyorsunuz,alıyorsunuz. Kısaca şöyle demek istiyorum. " Hepiniz Orospu Çocuğusunuz!" ( Bunu söyleyince aklıma liseden bir anı geldi. Bir sınav vardı o gün ve iptal ettirmeye çalışıyorları, sınıfça herkes öğretmenler odasının kapısında hocam hocam nolur hocam diye bağırınırken, asi gencin biri kalabalığın arkasında el yumruk olmuş vaziyette,tempolu bir şekilde "heeepiniiiz orospuuu çocuğusunuz" diyerekten hocalara sesleniyordu.Acaba kim o genç? asdfghjk )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder