18 Haziran 2012 Pazartesi

başka umudu kalmayıp sınavlara hazırlanan bir kişinin durumunu anlatıyorum. kpss'ye çalışıyorum gençler,20 gün var ya da yok. henüz konularım bitmedi. aynı zamanda iş ilanlarına başvuruyorum ve onların yaptığı saçma sapan sınavlara giriyorum. sanki o sınavları kazansan alıp ceo yapacaklarmış gibi bir hava katmışlar. bu tür sınavlarla problemim yok,hatta derece yapıyorum. düşünün sınav konusunda o kadar kaşarlaştım. ama sinirimi,öfkemi,umutsuzluğumu mülakatlarda gösterince göt gibi ortada kalıyorum. mantık aramıyorum artık. benim anlayamayacağım şekilde dizayn etmişlerdir eminim.

daha dün girdim bir bankanın sınavına. 5000 küsür kişi çağırmışlar sınava ve onların içinden sıyrılmam gerekiyor ki süreci izleyen 3 mülakata girebileyim. umudum yok,geçtim bunu. kendisi bir cemaat bankası olduğu için 5000 kişiden en az 4800'ünün konu mankeni olarak katıldığına inanıyorum. dışarıya ters kaçmasın hesabı. neyse bok atmıyorum. sınavım iyi geçti ama.

sınav,iş,okul stresinde level atladım artık. psikolojik etkilerini geçtim fiziksel reaksiyon gösteriyorum. bugün 11'den beri masada oturuyorum ve çözdüğüm soru sayısı 2. baş ağrısı,göz ağrısından geberiyorum. mide bulantısından sürünüyorum. nefes darlığı çekiyorum. yatağa yattığımda kalp çarpıntısından yayların sesini duyuyorum. masama baktığımda midem bulanıyor. bunu artık gına geldi anlamında demiyorum. ciddi anlamda midemde ne varsa çıkartacak gibi oluyorum. sürünüyorum a dostlar. ağlasam rahatlayacakmışım gibi geliyor ama asla ağlayamıyorum. bütün bunlar sınav korkusundan falan değil, çünkü korkmuyorum. ama biliyorum ki emeklerim boşa gidecek. forumlarda milletin neler yazdığını okuyorum,kimlerin nerelerde tanıdıkları,referansları (torpil) olduğunu okuyorum boşa kürek çektiğimi anlıyorum. ruh halimi geçtim ki hiç bir zaman şen şakrak biri olmadım, bu baş,göz ağrısı,nefes tıkanıklığı,mide bulantısı beni telef ediyor. ne yapayım ben bu saatten sonra?

gidip kafamı suya sokayım bari.


3 yorum:

  1. çok kilo vermişsin.iyi değil.kafan küçülmüş.

    YanıtlaSil
  2. vallah mı? sevindim. =D kafam küçülmüş mü? millet hep " sen zayıflarsan lolipop gibi olursun." diyor. kafam büyük olduğundan ötürü. =D

    YanıtlaSil
  3. olm etiopyalı atlet gibi ne o oyle son fotografta kemiklerin sayılıyo boynun çıkmış. dikkat et kendine sktir et sınavını bilmemnesini.

    YanıtlaSil