20 Haziran 2012 Çarşamba

dark side'a geçiş yapıyorum kardeşlerim. o kadar safım ki herkes kendi işine gücüne baksa dünyanın güllük gülistanlık bir yer olacağını düşünürdüm. insanlar ölmesin,savaşlar olmasın, tansu çiller edası ile. hümanist tarafımı kestim,öldü. fazla da direnmedi zaten.

milletin düşüncelerini dinliyorum,yazdıklarını okuyorum. hiçbiri toplum refahı ile bağdaşmıyor. zümresel,bireysel çıkarlar. her konuda,her yerde böyle. "haklı direnişimiz,haklı savunmamız,haklı adam öldürmemiz,benim hakkım!" vay amk hak neymiş böyle ya. herkes kafasına göre bir kılıf uydurmuş gidiyor. olan bizim gibi saftiriklere oluyor. kimsenin hiç bir bokunu,sikindirik fikrini savunmuyorum. kendi bildiğimi okuyorum.

hani tarkan konserlerinde elini uzatarak taaaarğaaaaan diye böğüren kızlar var ya, ona hiçbir yararı yok.tarkanın onu dinlemeye gelenlerin hiçbiri umrunda değil. aha bizde öyleyiz. deli gibi savunursun bir şeyi.sonra bakmışsın ki sen maşasın,o çıbanın başı gidip orda paralarını sayar,menfaalerini sınıflandırır. biz burda dinci,kemalist,kürt diye birbirimizin götünü keselim. adamlar orada karşılıklı otursun fındık,fıstık yesin. gladyatörler gibi bizi dövüştürsün,onlar locadan bizi izlesin. sıçarım böyle aklı mantığa. yokum ben yokum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder