16 Haziran 2012 Cumartesi

sosyal medya dedikleri bambaşkaymış arkadaş. ordan çok şahane kişilik testi yapabilirsiniz. örnek;

isim vermeyeyim.çünkü kendisi aka boka dava açan, belli bir zümreye üye bir belediye başkanımız. az önce gördüm. bir vatandaş bu adamın geçmiş yıllarda rakı masasındaki bir fotoğrafını koymuş. bulunduğum zümre ve yaptığı propagandaya ters bir fotoğraf. hani derler ya yatakta basılsan inkar edeceksin,o da o kafadan. " fotomontaj o, kanıtlarsam şerefsiz olduğunu kabul edecek misin?" tarzında bir cevap vermiş ve tabi ki dava açacakmış falan filan. hukuk zaten sizin elinizde. eminim kazanırsın davalarını. neyse derdim bu değil. bu belediye başkanına öyle yanıtlar geliyor ki düşündürdü beni. kızın biri şöyle demiş; "fotomontaj oldugu oyle bariz ki. Melih Gokcek asla oyle oturmaz, oyle cirkin de giyinmez:)". ilaaaaahiiiii yaa. anan orospu desem bu kadar savunmaz. bilmiyorum olum bende mi bir anormallik var yoksa millet mi sıyırmış bilemedim. sanki 40 yıllık tanıdık. "aslaaa aslaaağ, benim tanıdığım m.g. öyle şeyler yapmaz!!" para,şan,şöhret mi veriyorlar ne vaad ediyorlar. anlamadım birader ben.  bahçeli bir akıl hastanesine yatmak istiyorum ben.

1 yorum:

  1. İ.melih'in kürtaj mevzuunda twitter üzerinden tartıştığı bir bayana "sen çok kürtaj yaptırdın galiba" demişliği var. böyle ciğersiz, böyle şerefsiz bi adamdır kendisi. bu adamın yandaşını düşün işte bir de, seviyesizliğin gerizekalılığın kalibresini sen düşün.

    YanıtlaSil