28 Ekim 2010 Perşembe

yaşlı halim daha mı fena ne




Geçenlerde balkonda otururken bir tane dede gördüm,tek başına dolaşmaya çıkmış ama sanırım hasta. Uluorta yerde işemeye başladı. Dedim keşke köşeye falan geçeydin. Kadını teki de görmüş,ciyak ciyak bağırıyor.Ne var yani adam işiyor. Dedim acaba ben yaşlanınca nasıl olurum?




Bir kere on numara kaynana olurum. Çocuğuma tek laf edenin alnını karışlarım. Herşeye de karışırım,beğenmezsem suratına fırlatırım,yaparım ben bunu. Anneannem,babaannem öyle değillerdi gerçi ama ben neden olmayayım. Annemde o potansiyeli görüyorum bak.Cumartesi kız istemeye gidicez,şimdiden söylenmeye başladı. Çok hoş vallahi.




Torunlarımla coşarım. Onlarla parka,sinemaya,diskoya,bara giderim. Onlara da laf ettirmem.Şımartırım,gelinlerim ya da damatlarım toparlasın. İşleri ne yani. Para veririm,derim "sarı kola al gel de içelim". Dedem derdi rahmetli.Para verirdi,ben bakkala gidince de sigara içerdi. Kar yağdığı zaman kar topu oynarım onlarla. Diğer dedem oynardı benimle. Yere yatardım, karda izimizi çıkarırdık. Kiraz toplardık beraber,bahçe temizlerdik,çiçek sulardık. Bir kere haber vermeden arkadaşımın oraya gitmiştik. Heryerde beni arıyorlarmış. Evin orda Yeşilırmak kanalı vardı. Bulunmayınca sanmışki oraya düştüm. Korkmuş adam,fenalaşmış. Beni bulunca ağlıyordu. Ne güzel günlerdi hey gidi hey.




Yaşlanınca çoluğumun çocuğumun yanında yaşamak istemem. Kendime bakamayacak duruma gelirsem, olursa alırım kocamı giderim huzur evine. Öyle televizyonda gördüğümüz gibi ya da Mahsun Kırmızıgül'ün filminde olduğu gibi huzur evinde çalışanların işkence ettiğini göreyim bastonumla sıçarım ağızlarına gözlerine,ipnenin evlatları. Sahilde yürücem böyle,bankta oturup güneşlenicem. Kolkola gençleri görünce "beey beeey hatırladın mı bizde böyle gezerdik,hey gidi günler hey " dicem.

6 yorum:

  1. ulan bu yazının resmi bu değildi. evlilik karşıtı birinden de ileriye dönük "beeey beeey..." cümleleri... peeeh! bireysel yaşam diyordu bide.

    YanıtlaSil
  2. evet kısa vadede bir beeey beeyim olmayacağı için belki de hiç olmayacak,o yüzden bu fotoğrafın beni daha iyi anlattığına karar veridm. Belki boşanırım,belki gay le evlenirim,belki evlat edinirim. bakalım hayat bize hangi süprizlerini gösterecek? ehuehueh

    YanıtlaSil
  3. Benim küçük ördeğim kendine gel bi! Len daha gençliği yaşamadan ne bu yaşlılık hayalleri! Ama bak bilirim senden feci kaynana olur o yüzden kızı vermem senin oğluna :D.

    Ayrıca ben sana yurtdışılardan beeey beey ithaal ederim:).

    YanıtlaSil
  4. eheuhe içim geçiyor yavaş yavaş.anane moduna girip küfürlü atasözleri ve öğütler kullanıyorum,ve atlet giymeye başladım laleeee. =D
    kaynanatör olurum kızıııım. Bak şimdi lalaecim bana şu tarzlarda efendi,ahlaklı,maddi durumu iyi,sadık,iyi aile çocuğu bak. =)

    http://www.veryhappypig.com/page/ami_james.jpg

    http://www.etmltd.com/site_images/male/rees.jpg

    YanıtlaSil
  5. Acilen bir ayin düzenleyip, senin içine kaçmış olan yaşlı nene hatunu çıkarmamız lazım! Oraya bir gelirsem parçalarım senin o atletini len, çıkar çabuk çıkar! Enem ben de öğretmen oldum habire öğüt zırvalıyorum ama ne oluyor, aynı yine ben yine ben :D.

    Yavrum sence o tarzlarda oluğ efendi, ahlaklı ve iyi aile çocuğu olması mümkün mü:D Tamam bak maddi durumu iyi olabilir, sadık da olabilir ama diğerleri pek mümkün değil, tezatlıklar aşığı ördek! :))

    Hem olum sen sıkılırsın lan iki günde temiz aile çocuğundan! Atraksiyon, eğlence lazım sana :D.

    YanıtlaSil
  6. ehueh lale,çok hoşlar yaaa,sadık olsun yeter tamam başka bişey istemem =)

    YanıtlaSil