15 Ekim 2010 Cuma

Hülya Avşar film çeksin istiyorum


Gündüz niyetine olsun,gece rüyamda Hülya Avşar'ı gördüm. Limonata içiyorduk beraber. Bilinç altım nelerle doluymuş yahuu. Rüya tabirlerinde arattım rüyada Hülya Avşar görmek neye hikmet oluyor diye. ehueh yok be googleda baktım. Açılan sayfaların başlıkları; Hülya Avşar erotik sahneler, Hülya Avşar masturbasyon yaparken, Hülya Avşar'ın popo sallama görüntüleri, Hülya Avşar boynuz yeme kraliçesi, Zehra bebek.. Hatta koskoca vikipedi bile popo sallama ve başka sallama hareketlerinden bahsetmiş. vay anasını bee.


Ben seviyorum bu kadını. "yürü ya kulum" şarkısını halen daha söylerim gizli gizli. Feminist bir klip olduğunu düşünenler bile var. Bana sorsan erotik. Don giymiş bir kadın elimde kamçıya benzer bişeyle adamın kıçına vurarak yürü ya kulum diyor,neysee. "sensiz kaldım" şarkısını da eminim büyük bir kitle seviyordur. Hatta bu şarkı en güzel Hülya Avşar şarkısı seçilmiş. Biraz narsistlik var kadında. "ben dönyanın en gözel karisiyam" diye dolanıyor ortalarda. Ha bence güzel, simetrik bir yüzü var,hoş. Ama azcık davranışlara dikkat etmek gerek. Yapmacık,detone kahkahalar, kendin söyleyip kendin gülmeler, boş beleş işlerle uğraşmalar olmadı be Hülya canım.


Hülya Avşar sinemaya dönsün derim. Mis gibi filmler çekiyorlar yurdum evlatları. Hülya Avşar da egosunu azcık indirip, senaristleri,yönetmenleri kendinden soğutmadan,millete itici gelmeden daha fazla, çıksın oynasın. İbrahim Tatlıses'le oynamasın lütfen. Onun o tuvalet fırçası gibi bıyıklı ağzıyla öpüşmesin lütfen. Çağan Irmak elinden tutabilir mesela. İsterim ben bunu. Çok da hoş olur bence. Kariyerini kurtarsın garip, ilerde cenaze töreninde iyi işlerle anılsın.(öldürdüm hemen kadını,ee ama hepimizin gideceği yer orası)


Hülya Avşar'ı bence menajeri harcadı,bir de kocası,bir de narsist ruhu,bir de annesi, bir de kardeşi.

5 yorum:

  1. Hülya'nın yerinde aynı yaş klasmanında ablalardan Hatice Aslan var. Çok ekmek yedi sinemadan son 4-5 yıldır. "Hülya rol kesemiyor hacı" gibi sığ bi yorumum da var ayrıca. Erotik merotik olursa kurtarır da dram yada komedi de düşünemiyorum bu kadını.

    YanıtlaSil
  2. Hatice Aslan çok yaşlanmış yahuu.kırışıklıkları nasıl da belli ediyor.ama o da güzel kadın,ben beğeniyorum. Hülya Avşar'ı yaptığı aptal talkshowlardan çok filmlere yakıştırıyorum. bence şov yapacağına yeteneğini güçlendirmeliydi. bilmem bu yaştan sonra onu anca sinema paklar.

    YanıtlaSil
  3. Hatice'yi dün bi dizide gördüm dudaklar falan anneanne dudağına dönmüş evet. Ama sonra bi dergi kapağında gayet diri gördüm, Hatice noluyor g.tünb başın oynuyor diyesim geldi diyemedim. Hülya kendini bilirkişi konumunda gördüğü sürece sinema işi zor, ona söz geçirecek yönetmen rol biçecek senarist tanımıyorum ben memlekette.

    YanıtlaSil
  4. Ferhunde hanımlardaki haliyle hatırlıyorum o kadını,daha mı yaşlanmasın,ben bile yaşlandım yahuu =) hülya avşar narsist olduğu için evet zor, çeneyi tutmayı bilmek lazım =D

    YanıtlaSil
  5. Harbiden ha Ferhunde Hanımlar'da oynardı Hatice Aslan. Ferhunde Hanımlar demişken Melek Baykal o dizide neyse hala aynı. Komedi oyuncuları pek eskimiyor demekki Hatice son bi iki yapımda pek bi "yıprandı"

    YanıtlaSil