10 Mart 2011 Perşembe

anlamıyorum.

Yemek yerken televizyonu açtım ve kadın programı denen kayıpları bulma adı altında gerçekleşen bir program izledim,15 dakika yetti zaten.

Yine kayıp kız bulunmuş.8 aydır kayıp,şehirlerinde askerlik yaparken tanıştığı bir erkekle kaçmış ve kız 13,5 yaşında."Çok seviyorum,10 yıl da beklemem gerekirse beklerim ve yine kaçarım"diyor.Vaay anasını ya..Ben 13 yaşındayken kıçımdaki dondan haberim yoktu arkadaş.

Ve bunun gibi niceleri var.Evden kaçıyor,kimisi gerçekten evleniyor kimisi de pavyonda çocuk dansöz oluyor.Ki bunu da o programda gördüm. Bir de pavyonda çalıştığına dair şahitlik yapan o pavyonun müşterileri programı arıyor.Be adam hiç mi kendinden iğrenmedin 15 yaşındaki kızı masana çağırıp oynatmandan,ona içki ısmarlamandan ya da ona sarkmandan.Çıkıp anlatıyorsun meziyetmiş gibi.

Çoğu okulunu bırakmış.Neden okutmadınız diye sorduklarında "okumak istemedi,biz de zorlamadık"diye cevap veriyor anaları babaları.Her istediğini yapıyor musunuz siz çocuklarınızın? İşinize gelmiyor,halen daha el oğluna gidecek o baksın mantığı var. Rezillik.

Bir de daha çok düğünlerde görürsünüz 3-5 yaşlarındaki kız çocuklarına makyaj yaptırıp gezdiriyorlar.Deli oluyorum ya. Küçücük çocuğa bildiğin orospu makyajı yapıp gezdiriyorlar.Anlamıyorum arkadaş, ben mi geri kafalıyım,bunlar mı cosmuş anlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder