18 Mart 2011 Cuma

Ben neyim?


Yemekteyiz,bana her şey yakışır yok pop star programlarında juri olsam zayıf halka olurdum. Adam özenmiş bezenmiş yemek yapmış,"çok güzel olmuş,elinize sağlık kesenize bereket,tarifini alabilir miyim acaba" falan derdim.Kıyafet programında "çok güzel olmuşsunuz,bu renk sizi açmış,aaaay çok zayıf göstermiş elbise,makyajınız süper ay yüzlü olmuşsunuz falan derdim.Şarkı yarışmasında " sesiniz çok güzel,istek yapabilir miyim,sesiniz eğitilmeli,lütfen katılın" derdim. Ezik miyim neyim?

Evlendirme programına katılsam en çulsuzuna giderdim heralde." olsun beraber çalışır evimizi yaparız,öyle hemen evlenince dayalı döşeli eve gerek yok,bir kilim yeter"derdim.Sonra da ben çalışırım o yer,sonra yelozun tekine giderdi.Ben de yıkılmadım ayaktayım,çocuklarıma hem ana hem baba olurum deyu gururlu edamla kenarda kalırdım.Ama unutmamalı ki fazla gurur döte vurur. Saf mıyım neyim?

Kadın programına katılsam kesin cinnet geçiririm.Ordaki kadınları adamları yolar,asabi program sunucusuna papuç bırakmazdım."Yalçın abi çok boş konuşuyorsun,Müge Anlı çok biliyorsun değil mi haspam,Seda Sayan on numara yapmacıksın" deyip kaçardım.Asabi miyim neyim?

Siyaset programına katılsam kesin bağımsız olurdum.Hem o tarafa,hem diğer tarafa kinimi kusar,kimse ne bok olduğumu anlamazlardı.Soranlara "beni kategorize etmeyin,masumun yanında yavşağın karşısındayım" derdim. Halbu ki ne gereği var değil mi, kendime yandaş bulsam misler gibi yaşarım.Mal mıyım neyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder