20 Haziran 2011 Pazartesi

2 mim birden yükleniyorlar.

başlığım çok kötü oldu kabul. efenim, bu sıralar blog dışındaydım.biri lalecim diğeri burcu olmak üzere mimlenmişim ayol.

ilki laleden,
Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var.


Çitin yüksekliği ne kadar?
belime kadar falandır heralde. han kapısı olacak değil değil mi?

Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?
valla meyveye çok düşkünlüğüm yok. o yüzden abartmam heralde.ama açmışım da.. tane işi olmaz bizde.

Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı.Kendinizi savunmak için neler derdiniz?
ben tanrı misafiriyim,helal et abi derdim. hatta yüzsüz bir şekilde toz şeker isterdim.

Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?


illegal şeyler hoşuma gitmiştir her zaman. o yüzden şahaneydi.çiftçiyle de muhabbeti koyulaştırdım. güzellerinden toplayıp getirdi sağ olsun.

dediğim gibi meyveyle pek aram yoktur. çileği de annem reçel yapmaya başlayınca yerim. cins miyim neyim?

ikinci mim Burcu'dan;

Bir lamba cini çıksa karşınıza, "Dile benden ne dilersen sahip" dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de bir saatiniz olsa;


Ne yaparsınız?
korkarım. küçükken falan millet çok meraklıydı cin,ruh hikayeleri anlatmaya. şimdi de ben çok meraklıyım bu tarz filmler izlemeye. korkarım olum ben. 3 ihlas 1 elham okurum. sonra jeton düşünce kenara çekerim.

Ne dilersiniz?
hmmm.. hiç bir fikrim yok. daha adil bir dünya dilerdim heralde. ya da ölen birini geri getirmesini de dileyebilirim. çok beklentim yok benim.

Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?
ciddi ciddi düşündüm.ama şu olsun diye bişey gelmedi aklıma. 1 saat yetmez bana.kesin zaman aşımından elim boş dönerim.

2 yorum:

  1. Bu fırsatı kaçırdığın için sonradan başını duvarlara vuracak mısın? Sana gelen cin düşüncelerini okuyabilen olsun ;) Ben senin için bunu dilemek istedim.

    YanıtlaSil
  2. üzülürüm tabi ki.. hani bazı dönemler vardır, ahh şöyle olsayd böyle olsaydı dediğimiz. bu da onlardan olurdu sanırım. hepimizin dilekleri gerçek olsa keşke. =))

    YanıtlaSil