10 Haziran 2011 Cuma

elimden tutsalardı titanic yapardım.

finansbankın reklamını görünce aklıma geldi. adamın rüzgarla ilgili bir problemi var ve sonunda başarılı oluyor. benim de suyla ilgili bir problemim var ama ben başarılı olamıyorum arkadaş.küçükken anneannemin evinin bahçesini sulardım yaz-kış hergün. çamur yaptım diye azar işitirdim,üstümü ıslattım diye azar işitirdim,bitkileri öldürdüm diye azar işitirdim,musluğu bozdum diye azar işitirdim,hasta oldum diye azar işitirdim,kurumuş çamaşırları ıslattım diye azar işitirdim,hasta olup altıma işdim diye azar işitirdim. halı mı yıkanıyor,hemen paçaları sıvar ortalığı bok ederdim,herkesi ıslattım diye azar işitirdim,üstümü ıslattım hasta oldum altıma işedim diye yine azar işitirdim. arabamı yıkanıyor,ben yine ordaydım.arabanın döşemesini ıslattım diye azar işitirdim,biri kayar düşerdi yine azar işitirdim. sulu temizlik mi var ordayım. banyo zamanlarını söylemiyorum bile. süs havuzu falan görünce dibindeydim. bir de anneannemlerin orda kızılırmak mı yeşil ırmak mı ne geçerdi,adına kanal derlerdi.dibinde değnek yüzdürürdüm. anneannem yine kızardı. burda haklı yalnız. o kanal nasıl akardı.değnekle beraber denize akardım vallahi.sonracıma bu yaşlara geldim,yanımda utanmasam damacana taşıcam su içmek için.hem kendime hem yanımdakilere sebillik yapıyorum.belki diyorum ben de bişeyler yapabilirdim.o finansbank reklamında ben oynayabilirdim. hep engellediler olum beni. belki denizaltı yapardım,transatlantik yapardım ne biliyorsunuz.

4 yorum:

  1. Yaparmışsın vallahi :) Süper yazıydı :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim =)) bu arada en büyük fobim de suda boğulmak. nasıl yaman bir çelişkidir bu. =D

    YanıtlaSil
  3. ehuehuehu :) Bu fobiden olayı mı azarlıyorlardı acaba seni,uzak dur diye. Amaç, tamamen seni korumak yani :D:P

    YanıtlaSil
  4. plastik bot alalım sana. ilk adımı at. haliçte yüzdürürsün kıyı kıyı.

    YanıtlaSil