29 Haziran 2011 Çarşamba

90'lar staylaa

Lalecim mimlemiş ve çok eğlendim bu mimi doldururkene. Konumuz 90 lar pop şarkıları.

İlk sırayı Seyyal Taner'e vermem gerek. Bazen sabahları Seyyal Taner ruhuyla uyandığımı düşünüyorum. Böyle bir enerjik,bir hoplamalı zıplamalı.Sanırım yıl başı programıydı TRT'de, Seyyalciğim çıkmış hem söylüyor hem oynuyor. Ama ne oynamak.. Merdivene baş aşağı yatmış ayaklarını çırpıyor falan.. Geliyor efenim.



Sonracıma Hakan Peker. Hey corc versene borç.Ben de isterdim deri montumu giyip sokak aralarında zıplayayım,serseri olayım falan.Anne benim niyeee yok!



Sonracıma Oya- Bora. Hatırladığım şey şu bu şarkıya ait; Evimizin ötesinde çocuk parkı vardı ve akşamları bazen ailecek giderdik. Ve bana bu şarkıyı söyletip gülerlerdi niyeyse. Ama ben dolduruşa gelmedim ve sanatımı icra ettim.



Veee Barış Manço.. Ayı şarkısını ilk okulda okuma bayramında sahnelemiştik. Gerçi ben çıkamamıştım.Neden? Çünkü ilk ilk okul öğretmenim Nazmiye Hanım beni çiftetelli oynattı. O dans edişim ilk ve sondu. Müsadenizle Çocuklar ise; içinde bir çok şarkıcı var diye severdim. Bence çohoş tamam mı?





Aylin Livaneli. Bu şarkı için 90'lar pop partisine gidip karaoke yapabilirim. Bacak hareketleri tamam,çok süper söylerim.Klip çekerim o derece.



Daha o kadr çok var ki... Ajlan-Mine, Burak Kut,Çelik,Ufuk Yıldırım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder