3 Ocak 2012 Salı

işe yaramayan reklam kampanyaları

boktan pazarlama stratejilerinden bıktım. bıktırdılar. hele şu mail yoluyla çabalıyorlar ya,okumadan siliyorum. 2 tane mail adresim var. bu malların yüzünden ikisi de piç oldu. nerden buluyorlar ağzına sıçtıklarım anlamadım gitti. yok temizlik topu,yok bilmem nereni büyüten kremler,yok jigolo sitesi,yok eskort sitesi, yok 5 tl kazandınız gelin harcayın,yok bilmem ne sertifikası kursu,egemen bağış'ın gündemine bile kayıt olmuşum. bıktım artık her gün onlarca mail silmekten. en son bu sabah geldi bir eğitim firmasından. üyeliği iptal ettirmek için buraya tıklayın diyor. tıkladım,bir siteye yönlendirdi. bu işi yapan bir firma. aha bu http://www.daynexmail.com/ . referanslara baktım. benin kendi okulum var,sonra bana mail gönderen firmalardan bazıları var. mail attım bu firmaya dava edicem diye. hemen biz mail satmıyoruz,bize gelen firmaların ellerindeki mailleri toplu şekilde mail gönderimi yapmaları sağlıyoruz diye cevaplamış normalde cevap vermezler,ama dava edicem deyince mi döndüler anlamadım. okuluma çemkirdim internet üzerinden, mailler satıyorsunuz diye.onlarda kabul etmedi. gelen maili ilettim,bilmiyorum ne oldu sonra.

bıktım artık bıktım. pazarlama konusunda bok gibisiniz,rezilsiniz. he bir de şöyle bir sistem var. ariel yaptı bunu. dizi sitesine girdiğinizde ya da gazetelerin videolu haberlerini okuduğunuzda, videoya tıkladığınızda bu firmanın 15 saniyelik reklamı çıkıyor. ve 13. saniyesine kadar "reklamı geç" kısmı çıkmıyor. yani o videoyu izlemek istiyorsanız bu reklamın en az 13 saniyesini izlemek zorundasınız diyorlar. bu ne öküzlüktür ya,bu ne çakallıktır.

he bir de bazı ibneler telefon numaralarınızı satıyor. en son doktor bilmem kim zayıflama ürünleri satmak için telefondan aradı. bant kaydı ve diyor ki bu ürünü almak isterseniz şu numaraya ücretsiz mesaj atın, biz sizi arayalım,satışı gömelim. istemiyorum arkadaşım istemiyorum. senin beni aramanı,bana mail atmanı istemiyorum. ürününü alacağım varsa bile almıyorum. tiksindim bu reklam kampanyalarından. kim demişse size bu kampanyalar işe yarıyor diye sizi kandırmış. bok gibisiniz. bir de iş yaptım diye ortalarda gezersiniz. elli tane mail adresi, elli tane telefon numarası mı alacağım ben sırf sizden kurtulmak için?

8 yorum:

  1. sanal olanın önüne geçmek mümkün değil.zira mail adreslerin her yerde dolanıyor.üye olduğun forumlar bunu genelde satıyorlar.

    ama telefon olayını avantaja çevirebilirsin :D arankazan denen dalga var ya arandıkça dakika kontör vs yükleniyor hattına, o tarifeye geç ondan sonra arasın dursunlar aç muhabbet et "aaa ne acayi çok güzel nasıl oluyor" falan şeklinde uzat süreyi en sonunda da "almıyorum" diyip çaaat diye kapat suratlarına.işin görülsün.

    ben de az çıkarcı değilim ha.

    YanıtlaSil
  2. hepsinin ağzına sıçayım ben. mahremiyete saygı kalmamış ayol. =D

    vodafoneda var mı o aran kazan muhabbeti? ben doğru düzgün telefon kullanan bir insan evladı değilim, konturlerimin bile süresi doluyor. aran kazanı ne yapayım. hiç bir şekilde aramasınlar beni. o satış yapanlara da üzülüyorum aslında. ekmek parası diye millete dil döküyorlar. o yüzden hiç bulaşmak istemiyorum. en son kredi kartı için arayan finansbanktaki kıza kibar bir şekilde istemediğimi belirttim. sonra ısrarlar üzerine çirkinleştim. benim gibi melek insanı bile çileden çıkartıyorlar yahuu. =D

    YanıtlaSil
  3. önce bi sakinleş, derin derin nefes al ver :P en iyisi görmezlikten gelmek, o zaman hiç sorun olmuyor :)

    YanıtlaSil
  4. hep bu yüzden tepemize çıkıyorlar her konuda. görmezden gelelim kendi kendilerine takılsın diyoruz,sonra bir bakıyoruz ohoooo. =D sinek küçüktür ama mide bulandırır. =))

    YanıtlaSil
  5. bu arayan abiler ablalar düşürdükleri müşteri başına prim aldıkları için acayip saldırgan ve inatçı oluyorlar.bireysel emeklilik pazarlayan bi arkadaşım var aynı böyle milleti arayarak emeklilik sistemine dahil etmeye uğraşıyor g.saray üni. mezunu eleman ve primleri de hayvan gibi.benim bi aylığımı o prim olarak alıyor.e şimdi bunu bildiğin halde karşındakine "lan yazık ekmek parası" diyip acımak olmaz, hayır sermayenin uşağı olmasalar neyse. saldır :D

    YanıtlaSil
  6. vay hayvan. acımıyorum bundan sonra. suratına çarpıcam telefonu. ehehe

    YanıtlaSil
  7. annemede "osman beyle eşleştiniz osman bey hakkında daha fazla bilgi için *şuraya* tıklayın" diye bir mail gelmiş geçen. aile saadetimizi tehdit ediyor spam mailler.arkandayım db. destekliyorum seni.

    YanıtlaSil
  8. iyice aşmışlar kendilerini! dava falan açınca pek yararı olmuyormuş diye duydum. site kapanıyormuş ama ceza alan birileri yok,muhatabın yok. o kapanınca yenisi yine açılıyor. mail ve telefon no izinsiz paylaşımı için bir şeyler olması gerek. yasa da boşluk çok. kazançları ne onu da anlamış değilim. gidip osmanla mı eşleşcem. heey allahım ya akıl fikir.

    YanıtlaSil