4 Şubat 2012 Cumartesi

Dinden soğutuyorlar ibineciler. Her şeyden soğuttular zaten. Milletin yazdıklarını görüyorum da kendilerince dalga geçmişler.Ben de yapmıştım. Lise döneminde ÖSS'ye hazırlık amacıyla Fethullah Gülen ve ekibine ait dersaneye gitmiştim. Çok gördüm,duydum hoca efendi propagandasını. Onların verdiği iticilikle dinden soğumuştum Bildiğim dua sayısı 3. Mezarlığa falan gidince döndürüp döndürüp okuyorum.

Amaç muhafazakar gençlik kitlesi oluşturmakmış.Kendileri bile sadece kendi işlerine geldiği takdirde muhafazakarlarken bunu toplumdan istemek ne kadar ironik. Ayrıca nedir bu tornadan çıkarmış gibi tekdüzeleştirmek? Muhafazakar olmanın dinle %100 bağlantısının olduğunu da düşünmüyorum, çevremdeki kendilerini dindar olduklarını iddia edip kıçı ayrı başı ayrı oynayanlara bakaraktan. Yine bu insanlara bakarak, kendi düşünce gücüm olmadan sadece bakarak dinin milleti kandırmak olduğunu da iddia edebilirim. Bu insanlar toplum yapısının ağzına sıçtılar. Din olmasında ne olursa olsun diyecek noktaya vardırdılar bir çok insanı. Akılları şeytan, görünüşleri melek olan, gözlerini para ve güç hırsı bürümüş bazı mahlukatlar ortamı yozlaştırdılar.

Kendilerinin bir zamanlar çok çektiklerini iddia eden sözde islami kesim, çektirme sırasının onlara geldiğini düşünüyorlar ve söylüyorlar. "Sıra bizde!" Demek ki okuduğun kitaptan bir halt anlamamış ve ne çekmişler çok merak ediyorum. Her ne olursa olsun, ister dini görüş ister ideolojik görüş, ister başka bir şey, insanları rahat bırakın. Bunu da pazarlama stratejisi haline getirmeyin.

1 yorum:

  1. türk nüfusunun zaten %80i muhafazakar. meclisin neredeyse %65'ini bile 2 muhafazakar parti oluştururken "muhafazakar gençlik oluşturma" fikri zaten içi boş bi fikir. bence onların bahsettiği "muhafazakar" tanımı cemaatin nefeleri gibi her hususta dini kuralları ve cemaat güdümündeki din adamlarının ve yöneticilerin vereceği fetvalara göre yaşayan gençler istiyorlar. eğitim,hukuk,siyaset,ekonomi vs her konuda sözümona dini kurallar çerçevesinde hareket etmek gibi bi planları var.

    fakat bunun mümkün olmayacağını, zaten kendilerine dayatılacak kuralların aslında gerçek dini kuralların değil ilkokul mezunu bir imamın keseceği racon olacağını durumun tahlilini yapabilen herkes biliyor.

    dini kuralların dışına defalarca çıkmış, dinler arası dialog gibi bi safsata ve "muhammed"siz bir kelime-i tevhid gibi dini asimile etme girişiminde bulunmuş bu cemaatin yetiştireceği muhafazakarlar anca kendi dümenlerini muhafaza ederler.

    YanıtlaSil