9 Şubat 2012 Perşembe

gülben ergen'in trt'den 400.000 lira aldığını biliyor muydunuz? verilen vergilerin 400.000 tl'lik kısmı bu kadının götüne gidiyor yani. tamam, hak ediyorsa alsın ama bu kadının yaptığı program bana ne katabilir? birilerinin yardımıyla, kendini birilerinin önüne meze olarak sunarak bir noktaya gelmiş insanlara saygı duymuyorum ben. yani bir çok insana saygı duymuyorum demek oluyor bu. bugün programında ateistlere allah'tan şifa dilemiş. eminim gözlerini belertip, ağzını yamultarak yapma bir şaşkınlıkla söylemiştir bunu.

madem bu kadın çok inanan bir kadın, ne kadar dininin gereklerini yerine getiriyor? ona mı kalmış bunu söylemek diye düşünmeden edemedim. daha önce elli defa söylediğim gibi kimsenin hiç bir görüşü umrumda değil.

pazarlama stratejisi. gülben ergen ve bu kategorideki kadınları izleyen kişilerin nişantaşında ellerinde şarap kadehleri ile sosyalizmden bahseden kişiler olamadığı konusundan anlaşırız sanırım. bu kişiler bana göre, emekli ya da ev kadını ya da ev "kızı" ve belli bir gelir ve din seviyesindeler. ve bu kadını gerçek anlamda kendilerinden biri olarak görüyorlar. daha önce yazmıştım, marka oluyorlar ve gerçekten tapıyorlar. ne derlerse yapıyorlar. sonra gelsin paralar gitsin paralar.

sen it gibi çalışırsın, okursun bir baltaya sap olucam, hayatımı kurucam diye. ama görüyorsun işte hayat hiç adil değil. zenginsen orospu olmuyor adın.altını çizdim bunun.

2 yorum:

  1. Oy kuzum nasıl sinirlenmişsin :) Ama ne demişler zenginin varlığı züğürtün çenesini yorar ancak :). Türkiye'de hala onu izleyen kitle çoğunlukta olduğundan o parayı kazanması normal. Koysan televizyona tarih programı, kimse izlemez. Ama koy nasıl kocanı elde tutcan, aman da nasıl daha güzel olcan aman da kimkime ne yapmış programı, bir numara olur :).

    YanıtlaSil
  2. doğru dedin valla, bunların ne yaparak bu kadar para kazanmalarını düşündükçe deliricem sanırım. =D kızdığım nokta, bizi güdülecek koyun olarak görmeleri. ve kimsenin hiç bir konuda eşit şekilde yarışamaması. niteliğin değil niceliğin önem kazanması falan filan. değişmeyecek bu durum, o yüzden benim değişmem lazım. =)

    YanıtlaSil