5 Ocak 2011 Çarşamba

Bunu yazan tosun artık rejimde ama biraz saygı


Fındık ezmem dün bitti.Bugün de şimdilik kendi kafama göre rejim yapıyorum.İlerleyen günlerde gerekli testlerimi yaptırıp doktor kontrolünde devam edeceğim. Oturdum araştırdım,biraz da kendi kafama göre ve yılların verdiği diyet tecrübeme dayanarak bir liste yaptım kendime. Aha da bu.(Bu arada paylaşma için bilgisayarımda diyet listemi ararken yıldız teknik üniversitesinin proficiency sınavını buldum.nerden geldi bu?)
Günde 6 öğün yiyoruz.Bol su ve spor tabiki.
Kahvaltı:
Beyaz peynir,2 ince dilim kepek ekmeği,bir domates,salatalık ya da yağsız tost yapın yanına da meyve suyu ekleyin miis.
Ara Öğün:
Elma harici bir meyva,ya da light kraker yiyin ama pakedin hepsini değil,ne bileyim ayran için
Öğle yemeği
Bu soğuk havada sıcak sıcak çorba takılın,Yağsız tuzsuz ufak porsiyon tavuk ya da kırmızı et yiyin,yağsız salata,yoğurt falan.
Ara Öğün:
Süt için,5-6 tane fındık fıstık yiyin
Akşam Yemeği
Gene çorba efenim,sebze yemeği,salata,yoğurt devam
Ara Öğün
Süt iç

Makarna falan da yiyebilirsiniz ama yağsız,haşla ve ye. Bunların hepsi kendi kafama göre yaptığım şeyler. Napayım yani Sibel Can diyeti çıkmadı yakın zamanda.Hülya Avşar sözde zayıflamış,o göt nedir öyle ya.Göz var nizam var kardeşim,o popoyla sadece kilot giyip sahneye çıkılmaz bence.En azından ben yapmazdım.=D

Neyse efenim,bu rejimli halimle dışarı çıktım bugün ve her zamanki paratonerimle bütün aksilikleri çektim üstüme.Yüksek lisansa başvuracağım yerin bu dönem istediğim bölüme kontenjan açmaması,aynı gün üstüste 3 sınav koymaları ve sadece 1'ine girebiliyorum,muhasebecinin iş güzarlığı ve onun yüzünden bankada ödeme yapamamam,sonucunda gereksiz telefon görüşmeleri,risk alarak para yatırma.Sonum son değil yani benim.Ama hiiiiiç sinirlenmedim.Gülümseyerekten küfür ettim sadece,anlamadılar.Gülerekten puşt deyince 333 demiş kıvamı veriyor,deneyin görün.öptüm by.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder