10 Ocak 2011 Pazartesi

isyanım var uleeen!


Bugün pazartesi ve biz her pazartesi olduğu gibi sinemaya gittik.Çıkşta oturduk kahve içtik,dedikodu yaptık,ne olacak bu gidişimiz dedik.Ve eve dönerken ki halim şuydu;okula sıçayım,yüksek lisansına sıçayım,işine sıçayım,torpiline sıçayım,sınavlara,düzene,duruma,paraya,ortama,erkeklere,kızlara,kodamanlara,kendini uyanık sananlara,kendini bi bok sananlara,hormonlu ürünlere,iğneye,seruma,gribe,veremli gibi öksürüğe,burun spreyine,boğaz spreyine,novalginee,zırt pırt çalan telefona,velilere,dünürlere,bulgarlara,dersanelere,kpss'ye,burger king'e,kontenjana,havanın soğumasına,üşümeme,yan masadaki tanıdıklara,altın takı setine,bohçaya,çorumlu olup izmirliyim diyene,kılıbıklara..vs.sıçayım diyerekten eve gittim.Düşünün yani konuşmalarımız bana neleri düşündürmüş.İsyankarım bugün arkadaş.

Şimdi istiyorum ki; Afrika'da olayım, açayım kollarımı bir antilop sürüsünün içinde özgürlüğe koşayım.Çok mu?

PS:Bu fotoğrafı flickerdan çaldım,helal et kardeş.Ayrıca normalde konuşurken en büyük küfürüm "gerizekalı" bilemedin "maldır". Ama burda kaptırıyorum,küfürü ve argoyuda severim. Yaşasın özgür ifade gücü!

1 yorum: