23 Ocak 2011 Pazar

özlemedim.


Sen böyle acele acele kaçar gibi gittin ya, ben de seni özlemiceme yemin ettim. Ama dürüst olmak gerekirse, bazen özlüyorum. Hatta bazen değil, hep özlüyorum. trendeyken özlüyorum, arabadayken özlüyorum, okuldayken özlüyorum, evdeyken özlüyorum, yürüken özlüyorum, içerken özlüyorum, özlemek için birilerini sana benzetiyorum. Arada sana sarılıyomuş gibi yapıp başkasına da sarılıyorum hatta . Kızıcak mısın yine bana; 'bu ne lan çocuk musun sen, biraz büyü artık.' diye.

Bazen o karanlık çukura seni koyduğuma emin olamıyorum. Bak ben duygusal biri değilim pek bilirsin, kızıyorum sana. Bir kere daha görsem baya baya trip atıcam sana hem de. Hadi kaçtın gittin anladıkta, bari izlerini de alıp götürseydin.

Beni bir seferinde, 'senin de babandan farkın yok, sen de kalın kafalı adamın tekisin.' diye azarlamıştın ya. Değiştim. Artık açık görüşlü biri oldum ben.Çok değiştim. Görsen tanıyamazsın. Neyse boşver görmene gerek yok, bu sefer başka birşeyler bulucaksın konuşacak.Geliyorum arada, sana birsürü şey anlatıyorum; saatlerce oturuyorum, yine içmiyorum. Ne anlatıyosun diye de sorma, zaten duymuyosun diye anlatıyorum.

İçime kapanık olmamdan dem vururdun arada, 'bu kadar şeyi içine atarsan, patlarsın bir gün derdin.' Bende 'kimseyi, bunları birşey anlatabilecek kadar yakın hissetmiyorum.' derdim. Artık anlatıyorum. Sana anlatıyorum. Sen duymuyosun ya ondan anlatabiliyorum, yoksa zaten anlatamam. Geçenlerde yine birşeylerden bahsediyordum sana, bekçi gelmiş, arkadan konuştuklarımı duymuş. Ben hiç farketmedim. Çıkarken kabristandan, yakaladı beni. 'ölülerle konuşmak ne kadar rahat değil mi?' dedi. 'sen konuşuyosun, onlar dinliyorlar. Hiç ses çıkarmıyorlar. Sen ne istiyorsan onlar onu düşünüyorlar.' dedi. 'Hayır' dedim 'yanlışın var. oOlar bizi duymuyorlar.'

Bu arada hala yalnızım. Birgün çok ciddi bir ilişkim olursa ilk senle tanıştırcaktım ya. Getirmedim diye unuttum sanma. hala öyle biri yok. Ama olursa sözüm söz. ilk sana getiricem. Ama beğenmezsen, hemen söyliceksin. Anlaştık mı?

Bunları seni özlediğimden falan yazmıyorum. Uzun zamandır ziyaret edemedim seni, birikti içimdekiler, içimi boşaltıyorum. Hem orda da duymuyorsun, burda da ne farkediyor ki. Neyse duyup duymaman da umrumda değil. Özlemedim seni. Özlemicem de.Beni bırakıp gideni özlemicemi de sen öğrettin bana, unuttun mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder